bms techno
сучасні технології успіху
#0
Меню
methodical support

methodical support methodical support

Наша місія - забезпечити успішний розвиток наших партнерів шляхом впровадження ефективних IT-рішень в їх бізнесі.

Колектив нашої компанії – це колектив однодумців і команда високопрофесійних менеджерів та інженерів.

Сертифікат на систему управління якістю

Сервіс та технічна підтримка всіх проектів „БМС ТЕХНО” здійснюється через розгалужену мережу сервісних партнерів компанії у всіх регіонах України. Завдяки цьому час реагування на виклик замовника скорочується до мінімуму, незалежно від його географічного розташування.

Гарантійне обслуговування 
Технічне обслуговування програмно-апаратних засобів здійснюється відповідно до супроводжувальної документації та чинних нормативних документів. Встановлення та налагодження програмних засобів, якщо умови ліцензії відповідного програмного засобу не вказують на інше, здійснюється працівниками навчального закладу. Відповідальність за дотримання ліцензійних угод до програмних засобів покладається на адміністрацію навчального закладу.

Ви маєте змогу отримати допомогу у використанні обладнання, вирішенні проблем або замовити послуги з гарнтійного обслуговування звернувшись до спеціалістів нашого сервісного центру за телефоном у Києві в робочі дні та часи.

Наша система Service Desk допоможе Вам повідомити про технічні проблеми в будь який прийнятний саме для Вас час. Доступ до системи Сервіс Деск дозволить Вам користуватись базою знаннь та самостійно вирішувати не складні проблеми.

Сертифікат на систему управління якістю

List of regulatory documents

Інструкція по використанню апарату
Інструкція по використанню апарату.doc
Інструкція по використанню апарату
Інструкція по використанню апарату.doc
Інструкція по використанню апарату
Інструкція по використанню апарату.doc
Інструкція по використанню апарату
Інструкція по використанню апарату.doc
Інструкція по використанню апарату
Інструкція по використанню апарату.doc

Video instructions for using materials

Как правильно установить кабинет физики4 Как правильно установить кабинет физики4
Как правильно установить кабинет физики Как правильно установить кабинет физики
Как правильно установить кабинет физики2 Как правильно установить кабинет физики2
Как правильно установить кабинет физики Как правильно установить кабинет физики

Ви маєте змогу отримати допомогу у використанні обладнання, вирішенні проблем або замовити послуги з гарнтійного обслуговування звернувшись до спеціалістів нашого сервісного центру за телефоном у Києві в робочі дні та часи. Наша система Service Desk допоможе Вам повідомити про технічні проблеми в будь який прийнятний саме для Вас час. Доступ до системи Сервіс Деск дозволить Вам користуватись базою знаннь та самостійно вирішувати не складні проблеми. Ви маєте змогу отримати допомогу у використанні обладнання, вирішенні проблем або замовити послуги з гарнтійного обслуговування звернувшись до спеціалістів нашого сервісного центру за телефоном у Києві в робочі дні та часи. Наша система Service Desk допоможе Вам повідомити про технічні проблеми в будь який прийнятний саме для Вас час. Доступ до системи Сервіс Деск дозволить Вам користуватись базою знаннь та самостійно вирішувати не складні проблеми.

Contact our support team to ask a question you can by filling out a feedback form

2018 (c) All rights reserved Website Developed minimalism.agency

site menu

Company News Normative legal framework Our contacts

Товариство з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО»

вул. Лариси Руденко, 6а , м. Київ, 02141, Україна +38 (044) 585-59-75

Центральний сервісний центр ТОВ «БМС ТЕХНО»

web-site by minimalism.agency 2018 (c) All rights reserved