bms techno
сучасні технології успіху
#0
Меню
Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів Українb3

Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів Українb3

Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів України2

Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів України2

27.11.2018
read the article
Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів Українb3

Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів Українb3

27.11.2018
read the article
Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів Україн4

Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів Україн4

27.11.2018
read the article

Навчальні компьютерні класи фізика та математики для Кабінету Міністрів Українb3

Ми однозначно живемо в цікавий час, іноді наші можливості можуть значно перевищувати наші бажання. Здавалося, ще вчора я вважав щасливчиком вчителя хімії, арсенал якого складався хоча б з декількох індикаторів кислотності середовища. Зараз я володію електронним рН-метром, технічні можливості якого дозволяють і спонукають виходити за рамки основної шкільної програми, не обмежуючись темою «кислотно-основне середовище», демонстрацією реакції нейтралізації та вимірюванням водневого показника розчинів основ та кислот.

У цій примітці я хочу поділитись своїми ідеями, як можна застосувати цей технічний засіб на уроках природничого циклу.

1. Як показує досвід, учні часто отримують хибний умовивід із твердження, що у розчинах кислот кисле середовище, а у розчинах основ – лужне, отже розчини солей мають бути нейтральним. Доцільним кроком у розвінчанні цієї помилки є практичне вимірювання рН розчинів різних солей і, виходячи з формули, пояснення їх властивостей. 
2. Як варіант логічного продовження вивчення вищезгаданої проблеми, можна порівняти водневий показник двох серій розчинів солей з однаковою еквімолярною концентрацією, утворених сильною основою та сильною кислотою у першому варіанті (наприклад NaCl) та слабкою кислотою в другому (Na2CO3). рН першого розчину залишається близьким до нейтрального, незалежно від концентрації, на відміну від другого, де існує залежність між концентрацію солі і віддаленням від нейтрального значення. До речі, цей дослід може бути гарним вступом (проблемним методом) до теми «Гідроліз солей».

Share on social networks

Comments on the article

2018 (c) All rights reserved Website Developed minimalism.agency

site menu

Company News Normative legal framework Our contacts

Товариство з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО»

вул. Лариси Руденко, 6а , м. Київ, 02141, Україна +38 (044) 585-59-75

Центральний сервісний центр ТОВ «БМС ТЕХНО»

web-site by minimalism.agency 2018 (c) All rights reserved